moraine moraine
3659
BLOG

Postawmy wreszcie Kwaśniewskiego przed Trybunał Stanu

moraine moraine Polityka Obserwuj notkę 33

"Nie możemy pozwolić na łamanie konstytucji" Rafał Grupiński

Doszły do mnie wieści, że niejaki poseł Rafał Grupiński z Platformy Obywatelskiej oświadczył poddanym, że poważnie traktuje konstytucję III RP. Jednak ja jako obywatel muszę niestety oświadczyć coś zupełnie odmiennego. Jeśli ktoś mnie zapyta to ja mam konstytucję w głębokim poważaniu. Szczególnie moje wątplwości budzi poniższy zapis:

Art. 38.

Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia.

Art. 40.

Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych.

Dlaczego mam niby przejmować się tymi zapisami i nie porywać ludzi, zamykać po piwnicach oraz torturować skoro prezydent Aleksander Kwaśniewski pozwolił na zainstalowanie tajnych więzień w których przetrzymywano i torturowano ludzi? Skoro prezydent nie przestrzega konstytucji to również ja zwykły obywatel pokazuje środkowy palec takiemu państwu.

Postawmy wreszcie Kwaśniewskiego przed Trybunał Stanu. Niech odpowie za zbrodnie wojenne których się dopuścił. Mam nadzieję, że poseł Grupiński który traktuje konstytucję poważnie będzie autorem tego jakże istotnego wniosku. Nie możemy przymykać oczu na bestialstwo popełnione przez prezydenta RP. 

Nie interesuje mnie w tej chwili, że ofiarami polityki Kwaśniewskiego byli terroryści. Dzisiaj mogą to być terroryści, a jutro może to być każdy z nas. Jeśli chcecie torturować terrorystów wprowadzcie odpowiednie zapisy do konstutucji. Faktem jest, że konstytucja została złamana, a prezydent za to nie odpowiedział. Następnym więc razem gdy torturować będzie zwykły obywatel wtedy ja będę go bronić ponieważ nie może być tak, że władza stoi ponad prawem. Nie może być tak, że prawo jest tylko dla maluczkich.

 

moraine
O mnie moraine

kontakt: liberty.moraine@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka