moraine moraine
1223
BLOG

Rozpoczyna się instalacja chipów RFID!

moraine moraine Polityka Obserwuj notkę 8

W poprzedniej notce pisałem o nowym pomyśle Pentagonu "Wojsko chce filtrować Internet", wspomniałem również o naprowadzaniu GPS i chipach RFID.

Jak się okazuje, rząd w Brazylii rozpoczyna instalacje chipów RFID we wszystkich samochodach. Jak głosi nowe prawo które wchodzi w życie w przyszłym roku: żaden samochód nie będzie mógł być zarejestrowany jeśli nie będzie posiadać chipu RFID oraz trackera GPS. Gromadzone dane będą dostępne dla ministerstwa transportu oraz policji.  A więc kamień z serca - historia naszych podróży będzie przechowywana w bezpiecznym miejscu. Oczywiście wszystko dla naszego dobra. 

Namierzenie każdego samochodu nie będzie już dla rządu problemem. Kto to widział żeby sobie taki obywatel jeździł gdzie chce bez wiedzy władzy po państwowych drogach? Co ciekawe nowe prawo nie będzie dotyczyć pojazdów rządowych i militarnych! Ale to chyba nikogo nie dziwi przecież wszystkie zwierzęta są równe, ale niektóre równiejsze. 

Szkoda, że nie pomyśleli o rowerach, ale pewnie ten problem zostanie rozwiązany jak ministerstwo zdrowia wsadzi wam chipy pod skórę. Wystarczy przecież tylko wprowadzić nowe prawo dla waszego dobra. Protestów nie będzie. Gdy dba o nas rząd to życie jest takie proste. Inni myślą za mnie, abym ja myśleć nie musiał. 

Oryginalny dokument można pobrać z brazylijskiej strony rządowej tutaj

 

moraine
O mnie moraine

kontakt: liberty.moraine@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka